Klänningprovning i Luleå

Nu har jag äntligen fått upplevelsen jag sökte! Trots att jag inte hade bokat tid och bara provade tre klänningar så gav dom mig precis det jag ville ha. De som jobbade på Briar Rose var trevliga, serviceinriktade och pratade bara på om alla möjligheter.  Jag hittade till och med ett alternativ på en klänning! Hade tänkt gå in på hemsidan nu när jag kom hem och kolla på den på bild, men självklart var sidan nere just nu. Typiskt! Och jag lovar, den klänningen sa "wow"! 

Jag är så glad nu! Jag fick gå in i ett stort provrum där den äldre kvinnan var med och hjälpte mig, pratade om hur man kunde alternera klänningarna för att få den till min egen och gav jättebra tips. Supergullig kvinna, att hon dessutom pratade amerikanska tyckte jag bara gjorde allt ännu charmigare haha. Jag fick prova dom klänningarna jag ville och även ett förslag från henne som jag tror gjorde mamma glad. Jag fick prova dom även om storlekarna var fel och priset diskuterades aldrig då det stod på klänningens lappar. Hon förstod vad jag var ute efter och sa mer eller mindre att dom kan fixa klänningarna precis som jag ville ha dom om det var något jag ville ändra, funderade jag på att ändra färgen på tex. ett band runt midjan så hämtade dom en bit tyg och visade hur det skulle kunna se ut. Så nu ska jag bara vänta på att sidan deras kommer igång igen och sen ska jag kolla på bilderna och fundera så att det knakar!

Jag rekomenderar Briar Rose i Luleå!

Publicerat: 2011-01-15 @ 16:22:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!