Våra hemlisar

Färgtema - avslöjas när inbjudningarna landar i brevlådorna! Då kommer nog även bloggen byta skrud.
Klänningen - avslöjas i kyrkan, inte ens min mamma kommer veta hur den ser ut.
Dukning och dekorationer - avslöjas på middagen.
Tårtan - avslöjas när den serveras.

Det här är dom fyra "karameller" vi kommer hålla på så länge som möjligt och som folk är nyfikna på att få veta. Speciellt klänningen är hemlig, det kan hända att jag provat den inför några jag känner men de vet åtminstone inte vilken jag har valt eller om jag valt att göra ändringar på den eller... om jag ens valt nån av de klänningar som dom har sett ;) Men jag kan garantera att fler än en kommer utbrista "wooow" och "ooooh" och att den kommer vara one of a kind. Har lagt in lite spännande kreationer här nedanför bara för att ni ska komma igång med tankarna "vad tusan tänker hon nu hitta på?" haha!



Publicerat: 2011-01-27 @ 11:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!