Äntligen är klänningen klar!

Efter allt om och men är klänningen äntligen hemma. Dom var extra smöriga och fick sy några extra stygn på den innan jag kände mig nöjd och tog med mig den. Känns väldigt skönt för nu behöver jag inte åka nåt mer till Luleå och tjaffsa med dom. Nu är det bara att vänta på att tiden ska gå så att det snart är september :D

Här kommer en bild på klänningen i bilen på väg hem till Piteå, eller tja, klänningen syns ju inte. Men närmare än så här kommer ni inte förräns jag publicerar bilder från vårat bröllop ;) Hihi!


Publicerat: 2011-07-12 @ 21:09:00


3 kommentarer
Postat av: Elin W

¨åååhhh. vilken fin tatuering, får jag mäta :-P



Du kommer bli så snygg på din bröllopsdag :-)

2011-07-13 - 08:15:58 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Det var nästan komiskt hur mycket dom hakade upp sig på min tatuering!

2011-07-13 - 10:40:04 |
Postat av: Therese

Ska bli så spännande att se klänningen! Tycker det är så kul att följa din blogg, kul att följa med i någon annans planering oxå! (vi ska gifta oss samma dag).

2011-07-14 - 20:12:39 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!