En riktig förberedelsedag

Idag var jag och Peter in till stan en sväng. Vi var in till floristen och beställde brudbuketten, ska ta kontakt med dom igen om nån vecka då som ska ge ett prisförslag på blommor till bordsdekorationerna. Vi kollade även pris på bröllopstårta hos en av de andra konditorierna i stan, dock var det mitt i lunchrusningen så vi hade inte riktigt ro att prata mer med dom. Ska försöka komma ihåg att ringa dem i veckan tror jag. Sedan köpte Peter även de skor han ska ha på bröllopet. Det blev ett par Ecco som tydligen var jättesköna, riktigt fina var dom också :) Och så var jag och hämtade hem klänningen! ;) En ordentlig bröllops-förberedelse-dag har vi haft med andra ord :)

Publicerat: 2011-07-12 @ 16:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!