Får inte glömma passen!

Plötsligt kom jag på det! Vi måste ju fixa nya pass båda två inför resan vi ska på i slutet av september då de blev för gamla i våras. Det får vi ju verkligen inte glömma!

Det känns dock lite surt att jag måste skaffa ett pass nu i mitt "gamla" namn då jag inte tror att jag hinner göra ett nytt pass efter bröllopet. Så då får jag göra ytterligare ett nytt pass senare. Men men, det är sånt man får ta helt enkelt. Jag vågar då inte chansa på att namnändringen hinner gå igenom så snabbt att jag dessutom hinner göra ett nytt pass på tolv dagar. Eller vad tror ni? Någon som vet om det brukar gå fort?

Publicerat: 2011-07-30 @ 12:27:00


2 kommentarer
Postat av: åsa danielsen

Hej. Jag hade samma problem för vi far ju på måndag.

Jag fick hem igår att jag nu lagligt heter Danielsen så det tog 3 veckor.

Sen så får man ju inte boka biljetten i något annat namn än det du heter nu.

Vars ska ni fara på bröllops resa? :-)

//Åsa

2011-07-30 - 12:50:48 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Det är omständigt det där med namnbyte men det blir väl bra i slutändan :)



Vi ska åka till Marmaris men det är inte våran "officiella bröllopsresa" då vi åker dit tillsammans med Peters arbetskamrater. De har en liten tradition att åka iväg i september så då skjuter vi lite på våran bröllopsresa och åker med dom några dagar efter bröllopet istället :)

2011-08-01 - 08:28:44 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!