Klänningsjävlahelvetes

Ja, irriterad kan man lätt säga att jag är. Tur att jag inte hann sätta mig i bilen igen och köra till Luleå. När hon från Briar Rose ringde mig förra veckan sa hon att dom nu har öppet 12-17 och stängt helger (dom byter ju öppettider som andra byter underkläder). Men en magkänsla sa åt mig att dubbelkolla på hemsidan, och se där -det är stängt även måndagar! Stod nästan i dörren beredd att åka och är glad att jag kollade igen och inte litade helt på vad hon sagt, hon hade väl planerat att jag skulle komma innan helgen eller nåt. Så nu är det bara ladda om och testa imorgon istället, det är min sista semesterdag så jag hoppas verkligen att det går som det ska då. Har inte någon möjlighet att sluta tidigare från jobbet några veckor framåt nu så funkar det inte imorgon kommer det nog dröja innan jag tar mig dig. Helvetesjävlaskit. Nu förstår jag varför de flesta nöjer sig med utbudet på hemmaplan, det kan vara väldigt tjaffsigt att åka mellan speciellt när de ändrar öppettiderna hela tiden och glömmer att lämna all information... Suck...

Publicerat: 2011-07-11 @ 15:26:50


2 kommentarer
Postat av: Elin W

Ja idag är det bäst att de har öppet och är på bra humör, annars lär de ju få höra ett och annat. Ska börja tagga redan nu inför att vi ska dit :-P

2011-07-12 - 08:05:39 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Ja herregud, om nåt går fel nu så säger jag bara: UNLEASH THE FURY! haha

2011-07-12 - 09:48:38 | URL: http://jagblirsnartfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!