Snygg klänning med runda "silvernitar"

Image 1 of Aqua Studded Maxi DressImage 3 of Aqua Studded Maxi Dress
Den här klänningen är egentligen ingen bröllopsklänning men jag tyckte den var himla snygg och den skulle kunna fungera perfekt som brudklänning. På hemsidan finns den även i svart (bild 2) och det finns en video där modellen går i den och då ser man verkligen hur snygg den är, syns lite dåligt på bilden. Den kostar 150 dollar och hade jag passat i denna modell hade jag lätt kunnat gifta mig i den!

http://www.asos.com/Aqua/Aqua-Studded-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1444483&cid=9979&sh=0&pge=4&pgesize=20&sort=-1&clr=White

Publicerat: 2011-07-24 @ 11:20:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!