18 dagar kvar till Malmö

Jag börjar bli skuttig som en liten skolflicka av tanken på att det är 18 dagar kvar till min barndomsvän gifter sig i Malmö. Och med tanke på hur löjlig jag känner mig kring detta så kan jag bara ana hur hon har det ;) 70 dagar efter dem är det våran tur! wohoo! Det känns att det börjar dra ihop sig då jag och värdinnan ska träffas imorgon och gå igenom litegrann kring våra planer och förhoppningar, samt pyssla lite. Juli kommer vara fullspäckat med allt möjligt annat än bröllop så det är väl kanske bäst att försöka göra så mycket som möjligt nu så att inte augusti behöver bli mer stressigt än nödvändigt. :)

Publicerat: 2011-06-14 @ 15:13:46


4 kommentarer
Postat av: Superwoman

Idag har nervositeten hittat mig. Pirret har nått magen och jag har börjat förstå vad det är jag är på väg att göra. Ojojoj. Skulle vilja pausa tiden och landa på marken en stund, tänka på något annat än bröllop för en dag. Det kommer bli konstigt efter bröllopet när man inte behöver planera och fixa konstant. Jag som älskar uppmärksamhet börjar bli nervös inför all uppmärksamhet man kommer få. Alla dessa människor är där för vår skull! Alla våra världar samlas för att träffa oss. Hjälp. :)

Oj så spännande och roligt! :)

2011-06-14 - 17:38:52 | URL: http://superwoman.blogg.se/
Postat av: Elin (blivande bruden)

ååh det kommer bli så fantastiskt!!!

2011-06-14 - 22:27:19 |
Postat av: Tove

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 - 12:03:29 | URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Elin (blivande bruden)

Hej Tove! Vad roligt att du gillar min blogg! Har inte hört att någon annan har problem med BlogLovin' och när jag själv testar verkar det fungera. Du får testa igen :)

2011-07-11 - 15:37:36 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!