Möhippa för min vän Emma

Igår smet jag iväg till Umeå för en liten mini-möhippa för Emma. Hon har redan fått en ordentlig möhippa i Malmö där hon bor men vi ville ha chans att träffa henne och fira litegrann innan den stora dagen. Vi satt och väntade i hennes föräldrars hus när de kom från deras stuga och hon blev ordentligt överraskad. Jag tycker vi var ganska snälla med henne, hon fick något enstaka uppdrag och vi spökade ut henne lite. Sen gick vi på indisk restaurang och avrundade kvällen tidigt. Jag är mest glad att jag hunnit träffa henne och att vi fick chans att prata lite på kvällen om allt möjligt (mest bröllop hehe), för när vi väl är nere i Malmö för bröllopet (om sisådär 26 dagar!) så kommer det vara så mycket annat som tar hennes tid och uppmärksamhet.

Jag funderade på att lägga ut en bild men jag ska vara snäll och spara den för mig själv ;)


Publicerat: 2011-06-06 @ 18:46:13


1 kommentarer
Postat av: Superwoman

Haha, skadan är nog redan skedd då både sara och miriam la ut bilden på Facebook.. :)

Det var fantastiskt att få träffa er alla, mina favoritnorrlänningar. Mysigt att få lite "pjamasparty" också! Vi ses snart igen. :)

2011-06-08 - 11:53:34 | URL: http://superwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!