Skor är riktigt svårt!

Oj vad jag tycker det är svårt att hitta skor som passar! Jag vill kunna gå i dom hela kvällen och då får dom verkligen inte ha högre klack än 10 cm (och platå om de blir så höga), dom ska passa stilen på klänningen och jag vill gärna kunna använda dom fler gånger än bara några timmar den 10 september. Plus att jag har en bild i mitt huvud vad jag vill ha vilket inte förenklar nånting... Nu har jag hittat ett alternativ på Ebay för ca 200 kronor (inkl. frakt) som jag har köpt, och jag hoppas dom passar! De skickas till mig från Storbritannien (frakten var nästan dyrare än skorna) och jag tackar mycket för de storleksomvandlare som finns på internet så jag åtminstone har en chans att hitta rätt storlek. Och även att det finns omvandlare som smidigt visar hur många centimeter klackarna är då de anges i inches. Det är en djungel det där! Och min kära vän "The shoe whisperer" är inte ens i Sverige just nu, så jag har slitit mitt hår haha. Delar med mig här nedan av länkar till de omvandlare jag använde mig av. Förhoppningsvis passar skorna, det vore skönt om skorna är fixade när jag ska beställa klänningen (vilket jag planerar att göra snart) så vi vet alla mått på en gång. Jag lovar att uppdatera er när dom kommit :)

Storleksomvandlare:
http://www.onlineconversion.com/clothing_shoes_womens.htm
http://www.easyunitconverter.com/shoe-size-conversion/shoe-size-converter.aspx

Omvandlare från inches till centimeter:
http://manuelsweb.com/in_cm.htm

Publicerat: 2011-03-05 @ 17:35:00


3 kommentarer
Postat av: Elin W

Har du hittat ett par skor :-) När får du dem nyfiken

2011-03-08 - 13:03:27 |
Postat av: Elin (blivande bruden)

Snart hoppas jag! :D

2011-03-08 - 20:50:03 |
Postat av: Anonym

åhhh... så spännande, du måste säga till när du får dem så jag kan komma och kika på dem..

2011-03-08 - 23:12:34 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!