Dåligt med uppdateringar

Är ledsen för att det är dåligt med uppdateringar just nu. Sitter för fullt och skriver på det sista av kandidatuppsatsen som ska in imorgon och redovisas nästa vecka! Känns lite såhär just nu:

Idag hade det kommit en massa paket i brevlådan, det var några av mina beställningar från Ebay. Sidenband i olika färger och Peters kravatt samt näsduk. Sidenbanden hade inte den gula nyans jag haft tidigare utan de var lite mörkare, men det orkar jag inte haka upp mig på just nu. Jag sparade så mycket pengar på att beställa därifrån och jag tror att det bara kommer vara jag som märker skillnad. 

Nu måste jag bara kolla upp hur man knyter denna kravatt. Jag återkommer om det :)

Publicerat: 2011-05-17 @ 19:17:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!