Jag och Ebay

Jag har äntligen upptäckt Ebay och hur mycket billigare det kan vara! I helgen har jag klickat hem mer satinband, liknande de jag använt på inbjudan. cirka 1 kr per meter kostade det mig (inklusive frakt), i jämförelse med 14,50 kr/m som det kostade när jag köpte dom till inbjudan. En ganska tydlig skillnad, det finns många kronor att spara ;) Hoppas bara det är samma gula nyans. Sen har vi klickat hem en kravatt och näsduk till Peter samt organzatyg som jag hoppas ska funka bra till små rispåsar. Vi var på ett bröllop för några år sedan där de delade ut rispåsar när man kom ut ur kyrkan och det tyckte vi var väldigt trevligt, så det tänker vi kopiera :) Nu ska jag fortsätta klicka runt på ebay, måste kolla upp prisskillnaden på caketoppers och lite annat smått och gott.

Publicerat: 2011-05-08 @ 23:35:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!