Ska skämma bort mig själv!

Nu börjar den stora "Ta hand om Elin - perioden". Nästa vecka ska jag klippa mig och färga håret, mitt burr behöver en riktig sommar-uppfräschning! Sen ska jag på massage nästa vecka, dock bara 25 minuter men mina stackars axlar och min stressade kropp kommer bli glad. MEN, inte nog med det - veckan efter det ska jag på en ansiktsbehandling i typ 2 timmar plus att jag ska färga ögonfransarna. Sen är jag verkligen redo för sommaren :) Jag har alltid varit dålig på att unna mig saker men nu ska jag verkligen försöka ta hand om mig själv. Jag har haft en stressig period och det ska bli härligt att ha något att längta efter varje vecka!

Publicerat: 2011-05-16 @ 10:52:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!