Lite stirrig

Musikerna som har spelat utgångslåten har hoppat av. Fick veta det i söndags eller måndags (börjar vara lite dygnvild). "Tack" för den! Men det är bara att rycka upp sig och planera om, därför kommer låten att spelas via CD. Har pratat med prästen och dom har till och med en cd-anläggning i kyrkan. Yes! Så vi behöver inte ändra utgångslåt! Sen igår ringde en av servitriserna och meddelade att hon hade akutopererats och inte kommer kunna jobba på lördag, hon mår under omständigheterna bra och jag blev mest orolig för henne (är kompisar som ska servera) och efter ett litet ryck i kontakterna så löste det också sig snabbt. Skönt! Så nu hoppas jag att M tar sig tid att krya på sig ordentligt!

Sen blir jag också stirrig över att alla inte betalat kuvertavgiften ännu, har försöka skicka påminnelser via sms men det verkar inte gå fram. Avskyr att tjata om pengar men vi har ju satt kuvertavgift av en anledning, att vi inte riktigt har råd att bjuda på allt. Suck! Så maten blev inte betalad igår som planerat. Är lite less nu ska jag erkänna!

Inte många dagar kvar, hoppas nu att allt löser sig!

Publicerat: 2011-09-07 @ 06:50:36


2 kommentarer
Postat av: Helena

Ja du det börjar verkligen dra ihop sig. Än har ingen akut-sista-minuten-situation uppstått för oss men det kommer säkert här också.

Och jag blír ju så nyfiken vad ni ska ha för utgångslåt. Hemligt?

Mvh Helena

2011-09-07 - 14:31:19 |
Postat av: Emma ex-frugan

Jag var rädd att vi var sist ut att betala kuverten men då var vi ju tidiga i jämförelse.. Fattar att det känns jäkligt trist för dig att behöva påminna om det :/ Hoppas det löser sig till sist, massor kramar! Längtar :)

2011-09-08 - 10:10:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!