Klänningar av U-bride

När vi var på bröllop i Malmö i sommar så hade min vän en supercharmig bröllopsklänning som var sydd enbart till henne. Den hade avtagbart släp och var bara så rätt! Nu har de som sydde hennes klänning skapat en hemsida (och finns även på facebook, sök på U-bride!) och jag känner att jag ska göra lite smygreklam för dom trots att jag inte känner dom. Dom har bilder på klänningar dom gjort på sin hemsida, min väns klänning kallas för "Firework". Enligt hemsidan har de även samarbete med "bröllopskoordinatorer, fotografer, formgivare, musiker med mera som kan vara en hjälp för dig i ditt brölloppsplanerande". Jag tycker ni alla ska gå in och kika!

Länk till hemsidan: http://www.ubride.se/


Och som en liten sista parentes så syr dom inte bara bröllopsklänningar utan även festklänningar och alla möjliga tillbehör. :)

Publicerat: 2012-01-07 @ 22:38:37


1 kommentarer
Postat av: Patricia

Vilka fina klänningar de hade där! Tack för den länken =)

2012-01-10 - 21:40:30 | URL: http://brudbukett.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!