Samtal från bröllopsbutiken

Idag ringde hon från Briar Rose och berättade att min klänning är klar. Hon pratade på och nämnde inte det som hänt när jag hade bokat tid och klänningen inte fanns på plats och inte ens var klar (här kan du läsa om det). När JAG tillslut tog upp det som hänt så sa hon bara "ja jag har hört om det där". Sen när jag påpekade att de faktiskt påstått att klänningen var klar för flera veckor sedan men så inte var fallet så bad hon om ursäkt men det var också allt. Återigen försökte dom skylla på att det var en tung period, jag ifrågasatte varför dom inte sa det direkt för då hade jag kunnat vänta och sluppit gå tidigare från jobbet och köra mellan Piteå och Luleå i onödan. Men jag fick inget svar. Sen sa hon att jag kan komma in och efter klockan ett imorgon för hon ska stryka den på morgonen. När jag försökte förklara för henne (återigen) att jag faktiskt har en bit att åka och inte var säker på att jag skulle hinna imorgon så lät hon nästan irriterad. Jag är fruktansvärt irriterad över allt det här men ska väl försöka ta mig dit imorgon trots allt och hämta min klänning så jag slipper åka dit igen...

Publicerat: 2011-07-06 @ 21:16:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!